زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در مهرستان/ کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی، ۴۴ تیغه خشاب

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی، ۴۴ تیغه خشاب و ۱۰ هزار فشنگ در مرز‌های جنوب استان خبر داد.
01 آذر 1401
شناسه : 92080
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92080
342+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی، ۴۴ تیغه خشاب و ۱۰ هزار فشنگ در مرز‌های جنوب استان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی، ۴۴ تیغه خشاب و ۱۰ هزار فشنگ در مرز‌های جنوب استان خبر داد.

سردار محمد قنبری بیان داشت: مأموران انتظامی استان و شهرستان مهرستان درتداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله‌ای از سلاح‌های جنگی به استان‌های مرکزی کشور مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پس از رصد، مسیر تردد خودرو‌های متهمان را در محور سرباز- مهرستان  شناسایی کردند با اخذ دستور از مرجع قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ دو دستگاه خودروی وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به کشف ۲۲ قبضه سلاح کلت جنگی و ۱۰ هزار فشنگ مربوطه و ۴۴ تیغه خشاب در بازرسی از خودرو‌های مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات، یک نفر دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند همچنان ادامه داشته که متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار قنبری با اشاره به امنیت پایدار استان و ارتقاء امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد؛ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان بر عزم راسخ پلیس دربرخورد با قاچاقچیان سلاح‌های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر