زمان مطالعه: 1 دقیقه

ناگفته‌های شهادت حسن براتی بسیجی مشهدی با شلیک گلوله

جوان بسیجی که در جریان بررسی یک پراید مشکوک از سوی سرنشینان آن هدف گلوله قرار گرفته بود، یک ماه پس از این حادثه در بیمارستان به شهادت رسید.
24 آبان 1401
شناسه : 91831
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91831
564+
بالا
جوان بسیجی که در جریان بررسی یک پراید مشکوک از سوی سرنشینان آن هدف گلوله قرار گرفته بود، یک ماه پس از این حادثه در بیمارستان به شهادت رسید.

حادثه 24 -  جوان بسیجی که در جریان بررسی یک پراید مشکوک از سوی سرنشینان آن هدف گلوله قرار گرفته بود، یک ماه پس از این حادثه در بیمارستان به شهادت رسید.

۲۲مهرماه امسال 2نیروی بسیجی حافظ امنیت در یکی از خیابان‌های مشهد به یک خودروی پراید مشکوک شدند برای بازرسی خودرو به راننده آن دستور ایست دادند اما ناگهان یکی از سرنشینان پراید به‌سوی نیروهای بسیجی تیراندازی کرد و  به سرعت از آنجا فرار کرد. در این حادثه یکی از بسیجیان به نام حسن براتی بر اثر اصابت گلوله به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. از همان روز کادر پزشکی تلاش زیادی برای مداوای این جوان انجام دادند اما پس از یک ماه تلاش صبح دیروز (دوشنبه) با بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های کادر پزشکی جوان بسیجی به شهادت رسید.

حسین براتی، پدر شهید براتی، گفت: فرزند شهیدم در ۲۲مهرماه گذشته در برخورد با اشرار مجروح و پس از یک ماه بستری در بیمارستان امروز صبح در ۳۴سالگی به فیض شهادت نایل شد. این شهید دارای یک دختر ۱۱ساله است. شهادت افتخار بزرگی است که نصیب فرزندم شد. حسن فرزندی بود که عاشق انقلاب و رهبری بود و در همین راه نیز به فیض شهادت رسید.

همچنین فرزند شهید براتی نیز درباره شهادت پدرش گفت: شهادت آرزوی پدرم بود و از اینکه به آرزویش رسیده است، خوشحال هستم. دلم برای پدرم تنگ می‌شود، اما می‌دانم که او در مسیر درستی قدم برداشت و همواره من را نصیحت می‌کرد که از این انقلاب باید دفاع کرد و امیدوارم بتوانم ادامه‌دهنده راه او باشم.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر