زمان مطالعه: 1 دقیقه

وحشت 11 دانش آموز در تصادف 3 سرویس مدرسه

رئیس اورژانس کرمان گفت: وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در شهر کرمان منجر به مصدومیت ۱۱ دانش آموز شد.
24 آبان 1401
شناسه : 91828
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91828
314+
بالا
رئیس اورژانس کرمان گفت: وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در شهر کرمان منجر به مصدومیت ۱۱ دانش آموز شد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس کرمان گفت: وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در شهر کرمان منجر به مصدومیت ۱۱ دانش آموز شد.

دکترسیدمحمد صابری ۲۴ آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: در حادثه نخست، ساعت ۶:۴۲ صبح امروز ۲۴ آبان ماه در پی دریافت گزارش برخورد یک دستگاه سواری وَن سرویس مدرسه و یک دستگاه کوییک و به دنبال آن واژگونی  وَن در بلوار نصر، ابتدای خیابان بهارستان شهر کرمان، سریعاً سه تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت که همگی پسر و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ ساله قرار دارند و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم های فوریت های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری بیان کرد: حادثه دوم در ساعت ۶:۵۴ صبح امروز در تقاطع خیابان امام جمعه با خیابان شهید نامدارمحمدی گزارش شد که در پی برخورد دو سواری ۴۰۵ و پژو پارس که هر دو سرویس مدرسه بودند شش دانش آموز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب  یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله (تنها سرنشین پژو ۴۰۵) در محل حادثه درمان سرپایی شد و پنج دانش آموز دختر ۱۳ تا ۱۴ ساله (سرنشین پژو پارس) با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر