زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل دختر 3ساله در یک قدمی چوبه دار

عامل اصلی گروگانگیری مرگبار دختربچه 3ساله دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که خانواده مقتول خواستار قصاص برای او شده‌اند.
22 آبان 1401
شناسه : 91767
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91767
573+
بالا
عامل اصلی گروگانگیری مرگبار دختربچه 3ساله دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که خانواده مقتول خواستار قصاص برای او شده‌اند.

حادثه 24 -  عامل اصلی گروگانگیری مرگبار دختربچه 3ساله دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که خانواده مقتول خواستار قصاص برای او شده‌اند.

تحقیقات در این پرونده از روز دوازدهم آبان ماه و زمانی آغاز  شد که زوجی افغان به اداره پلیس رفتند و خبر از ربوده شدن 2فرزند خردسالشان دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که 2زن با معرفی خود به عنوان خیر و با این ادعا که قصد خرید کفش و لباس برای خواهر و برادر 3 و 5ساله دارند، آنها را ربوده و برای آزادی‌شان یک میلیارد تومان خواسته‌اند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، پیکر 2کودک خردسال در بوستان ولایت پیدا شد. دختر 3ساله جان باخته بود اما برادر 5ساله‌اش زنده بود و به بیمارستان منتقل شد. در ادامه 2خیر قلابی که 2خواهر 15و 18ساله بودند دستگیر شدند و گفتند که مادرشان طراح نقشه گروگانگیری بوده است. آنها مدعی شدند که وقتی مادرشان برای هواخوری به پارک می‌رفته مادر بچه‌ها را در آنجا دیده و از زبان وی شنیده که وضعیت مالی خوبی دارند و برای همین نقشه ربودن بچه‌های این زن و اخاذی یک میلیاردی از آنها را کشیده است. یکی از آنها گفت: پس از آدم‌ربایی، از آنجا که بچه‌ها بی‌تابی می‌کردند، مادرمان  آنها را کتک زد و به آنها ترامادول و متادون خوراند و همین باعث مرگ دختربچه 3ساله شد. ما هم از ترس پیکر هر دوی آنها را در پارک رها کردیم. در این شرایط مادر متهمان به اتهام قتل عمدی بازداشت شد. در ادامه اولیای دم که پدر ومادر کودک فوت شده بودند، راهی دادسرای جنایی تهران شدند و برای عامل اصلی گروگانگیری درخواست قصاص کردند. از سوی دیگر عامل اصلی آدم‌ربایی  دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که در بازجویی‌ها گفت: من نه بچه‌ها را شکنجه دادم و نه به آنها ترامادول و متادون خوراندم. فقط دو سه نوبت، ‌یک چهارم قرص کلونازپام را به بچه‌ها دادم تا راحت بخوابند و بهانه مادرشان را نگیرند اما ناگهان حال هردوی آنها بد شد که من به‌شدت ترسیدم و از دخترانم  خواستم، پیکر آنها را در پارک رها کنند تا مردم آنها را به بیمارستان برسانند. این زن با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر