زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل زن باردار به خاطر سرقت جنین

قضات دادگاهی در ایالت تگزاس آمریکا، زنی را که در جنایتی باورنکردنی، دوست باردارش را به قتل رسانده و جنین او را از داخل شکمش سرقت کرده بود، به اعدام محکوم کرد.
22 آبان 1401
شناسه : 91765
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91765
314+
بالا
قضات دادگاهی در ایالت تگزاس آمریکا، زنی را که در جنایتی باورنکردنی، دوست باردارش را به قتل رسانده و جنین او را از داخل شکمش سرقت کرده بود، به اعدام محکوم کرد.

حادثه 24 -  قضات دادگاهی در ایالت تگزاس آمریکا، زنی را که در جنایتی باورنکردنی، دوست باردارش را به قتل رسانده و جنین او را از داخل شکمش سرقت کرده بود، به اعدام محکوم کرد.

به نقل  ازسی‌ان‌ان،  رنه پارکر  29ساله  چهارشنبه گذشته و پس از رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه از سوی اعضای هیأت منصفه مستحق مجازات اعدام شناخته شد. به این ترتیب دادگاه حکم اعدام او را صادر کرد. رنه پارکر در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد. تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناکی دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را با ضربات چاقو در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند و جنین 8ماهه وی را از داخل شکمش سرقت کرد.

به‌گفته دادستان‌ها، رنه تیلور این جنایت را به این دلیل مرتکب شده بود که نامزدش را از دست ندهد. او که می‌ترسید نامزدش ترکش کند، به دروغ به وی گفته بود که باردار است و قرار است به‌زودی صاحب فرزند شوند.

وی سپس شروع به بازی کردن  نقش یک زن باردار را کرده بود. دادستان‌ها تأکید کردند: رنه تیلور یک بازیگر حرفه‌ای است. یک جنایتکار بی‌رحم. او حتی جشن تعیین جنسیت بچه‌اش را برگزار کرده، سونوگرافی جعلی تهیه کرده و در اینستاگرام پست‌هایی منتشر می‌کرد که همه باور کنند باردار است. حتی با گذشت زمان و با استفاده از پارچه‌هایی که زیر پیراهنش می‌گذاشت، وانمود می‌کرد که دوران بارداری سختی را سپری می‌کند. تا اینکه بعد از گذشت چند ماه تصمیم گرفت نقشه نهایی را اجرا کند.

به‌گفته دادستان‌ها، تیلور دوستی به نام ریگان داشت. زن ۲۱ساله‌ای که مادر دختری ۳ساله بود و دوران بارداری‌اش را سپری می‌کرد. ریگان ۸ماهه باردار بود که تیلور برای اجرای نقشه نهایی‌اش سراغ وی رفت. او ریگان را در خانه‌شان و در مقابل چشمان دختر 3ساله‌اش با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. پس از آن اقدام به بیرون آوردن جنین ۸ماهه از شکم ریگان کرد و لباس‌هایش را غرق خون کرد تا نقش بازی کند. او به همراه جنین ۸ماهه سوار ماشینش شد تا به بیمارستان برود و مدعی شود که به‌طور ناگهانی دچار درد زایمان شده و بچه‌اش را به تنهایی به دنیا آورده اما وقتی به بیمارستان رسید، جنین ۸ماهه زنده نماند و زمانی که پزشکان تیلور را معاینه کردند، هیچ اثری از زایمان در بدن او پیدا نکردند و به این ترتیب راز این زن مخوف فاش شد. این جنایت باورنکردنی است و همه شواهد نشان می‌دهد که تیلور هیچ علاقه‌ای به بچه نداشته و فقط می‌خواست با این کار نامزدش را حفظ کند. جلسه محاکمه رنه تیلور ماه گذشته میلادی برگزار شد و در آن جلسه دادستان عکس‌هایی از جنایت هولناک این زن را به نمایش درآورد که نشان می‌داد با چه قساوتی دوست باردارش را به قتل رسانده است. در پایان محاکمه، قضات دادگاه این زن را مجرم تشخیص دادند و به این ترتیب تصمیم‌گیری درباره مجازات او به هیأت منصفه واگذار شد. چهارشنبه گذشته هیأت منصفه دور هم جمع شدند تا درباره مجازات حبس ابد یا اعدام تیلور تصمیم بگیرند. مذاکرات آنها کمتر از یک ساعت به طول انجامید و با توجه به جنایت هولناکی که متهم مرتکب شده بود، همگی آنها رأی به اعدام این زن دادند و به این ترتیب رنه تیلور به زندان منتقل شد تا پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام او اجرا شود.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر