زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودکشی نافرجام زن تهرانی در خانه اش

زن جوانی که با سگش زندگی ‌می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.
21 آبان 1401
شناسه : 91756
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91756
307+
بالا
زن جوانی که با سگش زندگی ‌می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.

حادثه 24 -  زن جوانی که با سگش زندگی ‌می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.

پنجشنبه 19 آبان‌ماه جاری، مرد میانسالی به کلانتری 124 قلهک مراجعه کرد و به ماموران گفت: دقایقی قبل اعضای خانواده زن جوانی که تنها با سگش زندگی می‌کند و همسایه طبقه پایین خانه من است از شهرستان تماس گرفتند و ادعا کردند،  یک روزی است که از وی خبری ندارند؛ آنها در ادامه از من خواستند این  موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

ماموران کلانتری 124 قلهک پس از اظهارات این مرد میانسال راهی محل مورد نظر شدند و پس از باز کردن درب، با لکه‌های خون و گلدان‌های شکسته در خانه رو‌به‌رو شدند و دقایقی بعد موضوع را به بازپرس شیک قتل پایتخت گزارش کردند.

با اعلام این خبر، میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در خانه مورد نظر گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در بازرسی از خانه مذکور با وصیت‌نامه زن جوان مواجه شدند که در آن نوشته بود، اموال و سگ وی در اختیار وابستگانش قرار داده شود که همین موضوع فرضیه خودکشی را برای بازپرس پرونده پررنگ کرد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، زن 32 ساله به دلیل خودکشی در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران بستری است که در ادامه مشخص شد، زن جوان که با سگش تنها زندگی می‌کرده به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرده اما پس از مشاهده خون خودش ترسیده و به بیمارستان مراجعه کرده است.

حال جسمی زن جوان در بیمارستان مساعد گزارش شده است و  تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر