زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار اتوبوس تهران-سنندج/ 13 نفر مصدوم شدند

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۱۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور دهگلان - سنندج مصدوم شدند و یک نفر نیز فوت کرد.
21 آبان 1401
شناسه : 91748
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91748
250+
بالا
طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۱۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور دهگلان - سنندج مصدوم شدند و یک نفر نیز فوت کرد.

حادثه 24 -  طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۱۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور دهگلان - سنندج مصدوم شدند و یک نفر نیز فوت کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راس ساعت ۰۶:۱۴ صبح امروز، بعد از تماس با مرکز هدایت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، بلافاصله با هماهنگی های لازم، چهار تیم از تکنسین های فوریت پزشکی دانشگاه به محل اعزام شدند و اقدامات تریاژ و امداد مصدومان در محل حادثه انجام شد.

رضا پیرا اضافه کرد: برای ارائه خدمات فوریتی به مصدومان، کدهای شهری شماره یک و پایگاه های بین جاده ای قروچای و پایگاه بلبان آباد دهگلان به همراه پایگاه بین جاده ای صلوات آباد سنندج اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۱۴ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شده بودند که ۶ نفر از آنان به بیمارستان کوثر سنندج و هشت نفر دیگر هم به بیمارستان شهدای دهگلان انتقال یافتند که متاسفانه یک نفر از آنان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه روند درمان و اقدامات درمانی تکمیلی برای نجات جان مصدومان این تصادف در بیمارستان های کوثر سنندج و شهدای دهگلان در حال انجام است، ادامه داد: ۱۳ نفر از مصدومان این تصادف مرد و یک نفر نیز خانم ۳۶ ساله بود.

رییس پلیس راه کردستان هم صبح امروز گفت که این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اتفاق افتاده است.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر