زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل پنج پناهجوی افغانستانی در ترکیه

مقام‌های پلیس آنکارا از کشف ۵ جسد از اتباع کشورمان که در منطقه‌ی مهاجرنشین آلتینداغ بر اثر ضربات چاقو کشته شدند خبر داد.
20 آبان 1401
شناسه : 91739
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91739
407+
بالا
مقام‌های پلیس آنکارا از کشف ۵ جسد از اتباع کشورمان که در منطقه‌ی مهاجرنشین آلتینداغ بر اثر ضربات چاقو کشته شدند خبر داد.

حادثه 24 -  مقام‌های پلیس آنکارا از کشف ۵ جسد از اتباع کشورمان که در منطقه‌ی مهاجرنشین آلتینداغ بر اثر ضربات چاقو کشته شدند خبر داد.

دیلی صباح، به نقل از مقام‌های پلیس ترکیه گزارش داده است که اجساد این کشته‌شدگان پس از اعلام مفقودی این افراد توسط خانواده‌هایشان پیدا شده است.

 تاکنون انگیزه‌ی این قتل‌ها مشخص نیست و کسی در ارتباط با این رویداد دستگیر نشده است.

مقام‌های پلیس ترکیه بدون ارائه جزئیات در مورد هویت این افراد و نیز زمان دقیق کشته‌شدن آنان، گفته‌اند که اجساد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات در این رابطه آغاز شده است.

دیپلمات‌های افغانستان در ترکیه نیز کشته‌شدن این پنج نفر را تأیید کرده‌اند، اما در مورد هویت آنان جزئیات ارائه نکرده ‌اند.

برخی رسانه‌ها در ترکیه بدون ذکر نام از مقام‌های پلیس ترکیه گزارش داده‌اند که این افراد احتمالاً یک هفته پیش کشته شده‌اند.

 این رویداد در محله‌ای به وقوع پیوسته است که محل سکونت شمار زیادی از پناهجویان افغانستانی و سوری است.

 ترکیه در حال حاضر میزبان ۴ میلیون مهاجر از کشورهای مختلف از جمله افغانستان است که به امید پناهندگی در کشورهای اروپا به این کشور وارد شده‌اند.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر