زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل با اسلحه جنگی در ارومیه / قاتل مسلح دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتل مسلح در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.
20 آبان 1401
شناسه : 91738
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91738
394+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتل مسلح در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتل مسلح در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.

سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وقوع  یک فقره فقدان شخصی به هویت معلوم (علی شیدانی) در یکی از روستاهای اطراف  ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

سرهنگ شکری گفت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت به شخصی مظنون و با بررسی های بیشتر متهم در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی  به قتل با سلاح و انگیزه ارتکابی را اختلاف مالی با مقتول عنوان داشت، خاطر نشان کرد: از متهم یک قبضه اسلحه جنگی کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ شکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز  همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری  با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر