زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ تکان‌دهنده 6 عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در اردبیل

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از جان باختن ۶ نفر به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در اردبیل خبرداد.
19 آبان 1401
شناسه : 91731
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91731
668+
بالا
مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از جان باختن ۶ نفر به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در اردبیل خبرداد.

حادثه 24 -  مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از جان باختن ۶ نفر به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در اردبیل خبرداد.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ۱۸آبان  اظهار کرد:‌ ساعت ۱۷ و ۴۱ دقیقه امروز طی تماس با اورژانس، یک مورد مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن در شهرستان اردبیل گزارش شده و آمبولانس ۱۱۵ بلافاصله برای اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد.

بر اساس اعلام مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، متاسفانه در اثر این حادثه، ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: علائم و نشانه‌های مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن می‌تواند به اشکال بسیار متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با این گاز، علائمی مانند سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ ظاهر شود.

در روزهای اخیر در پی سرد شدن هوا، استفاده از وسایل گرمایشی در اردبیل آغاز شده و مخاطرات استفاده از این تجهیزات نیز افزایش یافته است.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر