زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرایط پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی کم بهره

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به روستاییان استان خبر داد.
18 آبان 1401
شناسه : 91694
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91694
168+
بالا
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به روستاییان استان خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به روستاییان استان خبر داد.

علی عسکری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با کمک و مساعدت دولت، از ۴ هزار سهمیه واحد احداثی از محل اعطای تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در استان مرکزی، ۷۰۰ فقره به بانک های عامل ابلاغ شده و این بدان معناست که عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی می تواند به سرعت آغاز شود و معرفی به بانک ها صورت گیرد.

وی افزود: ۹ بانک عامل دولتی در این طرح فعال هستند که اعتبارات بانک های تجارت، پست بانک و سپه ابلاغ شده و برای مابقی بانک ها طی روزهای آینده عملیات ابلاغ و توزیع اعتبارات انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: متقاضیان در روستاهای استان مرکزی می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های تابعه درخواست خود را ارائه و تشکیل پرونده را انجام دهند.

عسکری ادامه داد: افرادی که تحت نظر این نهاد از ۲۵ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد اقدام به ساخت مسکن داشته و واحدهای نیمه کاره دارند و منتظر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بوده اند، از تسهیلات مکمل استفاده می کنند به طوری که تسهیلات ۱۰۰ میلیونی خود را تسویه کرده و برای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی معرفی می شوند و افرادی که تسهیلات دریافت نکرده اند نیز از این تسهیلات برخودار خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های این تسهیلات و هدف اصلی آن، احیای بافت های فرسوده در روستاهاست گفت: در روستای آهنگران علاوه بر سایر نقاطی که در کشور دچار سیل شدند، از محل اعتباراتی جداگانه، تسهیلات و اعتبارات اعلام می شود. در حال حاضر عملیات اجرایی واحدهاس مسکونی در این روستا به کمک کمیته امداد، بهزیستی، بنیادشهید و بسیج سازندگی آغاز شده و پیشرفت فیزیکی دارد که با اعطای تسهیلات از محل سوانح می توان سرعت بیشتری به احیای و بازسازی این روستا داد.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
دیدگاه ها
  • محمد
    18 آبان 1401
    ای خدا از کجا پول بیاریم وام 100رو تسویه کنیم که بعد 200بگیریم. مگر نه گفتید متمم می‌زنیم . بدبخت شدیم

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر