زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستبرد مسلحانه به خانه های مرکز تهران / سارقان با شگرد بالا رفتن از دیوار و بالکن خانه ها را خالی می کردند

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح خانه‌های مرکز تهران خبر داد؛ این باند، شگرد شیطانی برای سرقت‌های خود داشتند.
17 آبان 1401
شناسه : 91674
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91674
300+
بالا
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح خانه‌های مرکز تهران خبر داد؛ این باند، شگرد شیطانی برای سرقت‌های خود داشتند.

حادثه 24 -  رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح خانه‌های مرکز تهران خبر داد؛ این باند، شگرد شیطانی برای سرقت‌های خود داشتند.

 سرهنگ کارآگاه رضا حاتمی رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت‌ از خانه‌های شهروندان در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در گام نخست برای تحقیقات میدانی راهی صحنه‌های وقوع سرقت شدند و در تجسس‌های ابتدایی پی بردند، 3 سارق حرفه‌ای با شگرد بالا رفتن از دیوار و بالکن، اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلاجات، پول نقد، تابلوهای گرانقیمت، لپ‌تاپ و تلفن همراه کرده‌اند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی، با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی چهره و هویت متهمان را شناسایی کردند‌ و در گام بعدی موفق به ردیابی مخفیگاه آنها در جنوب تهران شدند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهمان شوند  و 3 مرد جوان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سلاح سارقان نیز در عملیات دستگیری کشف شد، گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان با شگرد بالا رفتن از دیوار و بالکن اعتراف کردند و اموال مسروقه زیادی به ارزش سه میلیارد تومان از مخفیگاه این سارقان کشف شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، سارقان در چندین فقره سرقت از سرقت‌هایی که انجام دادند، مالباختگان در نیمه‌های شب در خانه‌های خود حضور داشتند که این سارقان با ورود ناگهانی به منزل، ابتدا با سلاح کلت کمری صاحبخانه و اعضای خانواده وی را تهدید کرده و سپس اقدام به سرقت مسلحانه می‌کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 18 مالباخته متهمان را شناسایی کردند،گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر