زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده به گور شدن کارگر جوان به‌ دلیل ریزش ساختمان در بولوار عبدالمطلب مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از ریزش بخشی یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی در بولوار عبدالمطلب این شهر و مرگ دلخراش کارگری جوان در زیر آوار این حادثه خبر داد.
17 آبان 1401
شناسه : 91672
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91672
454+
بالا
معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از ریزش بخشی یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی در بولوار عبدالمطلب این شهر و مرگ دلخراش کارگری جوان در زیر آوار این حادثه خبر داد.

حادثه 24 -  معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از ریزش بخشی یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی در بولوار عبدالمطلب این شهر و مرگ دلخراش کارگری جوان در زیر آوار این حادثه خبر داد.

مهدی رضایی گفت: صبح امروز، ۱۷ آبان‌ ماه، در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فرو ریختن قسمتی از یک ساختمان سه طبقه ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ۲۰ آتش‌نشان و نجاتگر را از پنج ایستگاه به همراه تجهیزات ویژه آواربرداری و مینی‌لودر بابکت را به محل حادثه در بولوار عبدالمطلب اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی در محل مشخص شد بخشی از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در حال بازسازی به دلیل نامشخصی به یکباره فرو ریخته که این حادثه علاوه بر تخریب قسمت‌هایی از این ساختمان، موجب فوت یک کارگر که در طبقه همکف این مکان حضور داشته، شده بود.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت‌فرسا در محل، جسم ب‌ جان این کارگر جوان را از زیر آوار ریزش کرده خارج نمودند و پیکر فرد متوفی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند. علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر