زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک ستار رضایی جوان نخبه قزوینی در حادثه تصادف

یکی از نخبگان و مخترعان مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) که در حوزه الکترونیک فعالیت داشت بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
15 آبان 1401
شناسه : 91599
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91599
1162+
بالا
یکی از نخبگان و مخترعان مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) که در حوزه الکترونیک فعالیت داشت بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

حادثه 24 -  یکی از نخبگان و مخترعان مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) که در حوزه الکترونیک فعالیت داشت بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

ستار رضایی از نخبگان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در اثر تصادف در اتوبان تهران-قزوین (مقابل دانشگاه آزاد باراجین) جان خود را از دست داد.

این جوان نخبه در طول فعالیت خود در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، در طراحی و ساخت دستگاه‌ها و محصولات دانش‌بنیان مورد استفاده صنایع مختلف کشور نقش مهمی داشت.

دستگاه میکسر کاتالیست، هیتر القایی با کویل منعطف، دستگاه هموژنایزر روتور استاتور ۲۴۰۰۰ دور مجهز به کوپلینگ مغناطیسی و دستگاه پرس گرم آزمایشگاهی، چهار محصول فناورانه شرکت هوشمند زیست سپهر هستند که در یک سال گذشته رونمایی و وارد چرخه صنعت کشور شدند.

طراحی و ساخت سیستم کنترل هوشمند ستاپ آزمایشگاهی بر پایه SCADA که در صنعت هسته‌ای کاربرد دارد، در کنار دستگاه آزمون تخریب کلر بر لوله‌های پلی‌اتیلنی بر اساس استاندارد AST از جمله اختراعات و محصولات تولیدشده به دست این دانشمند نخبه قزوینی است.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر