زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات دستبرد 2 سارق به 30 مغازه در غرب و بازار تهران / سارقان در محله خلیج فارس دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق سابقه دار که از مغازه‌های غرب پایتخت و بازار تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.
15 آبان 1401
شناسه : 91576
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91576
425+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق سابقه دار که از مغازه‌های غرب پایتخت و بازار تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق سابقه دار که از مغازه‌های غرب پایتخت و بازار تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای بیان کرد: عملیات کلانتری خلیج فارس در حال گشت زنی در شهرک سینا به یک دستگاه خودرو وانت بار که سه نفر در حال تخلیه گاوصندوقی به داخل منزلی بودند مشکوک می شوند و جهت بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده خودروی پلیس قصد پنهان کردن اموال موجود در پشت خودرو را داشتند، گفت: ماموران در بررسی بعمل آمده از خودروی متهمان یک عدد گاوصندوق که درب آن تخریب شده بود و تعداد ۴۰ عدد چک با مشخصات مختلف تعدادی مدارک غیر و لوازم مختلف کشف شد و متهمان را به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی تخصصی تر مشخص شد چک ها و لوازم کشف شده سرقتی بوده و متهمان ۲۹ الی ۳۶ ساله در تحقیقات پلیسی به ۳۰ فقره سرقت مشابه با همدستی یکدیگر در غرب و بازار تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان، اظهار کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر