زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگیری مرد مسلح در میدان صادقیه تهران/ متهم: اسلحه را به‌جای گوشی به من دادند

به‌حساب فردی پول ریختم تا 5گوشی گران‌قیمت بخرم و با فروش آنها سود کنم، اما وی به‌جای گوشی به من اسلحه داد؛‌ این ادعای عجیب مردی است که به اتهام حمل کلت کمری و 12تیر جنگی دستگیر شده است.
15 آبان 1401
شناسه : 91567
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91567
327+
بالا
به‌حساب فردی پول ریختم تا 5گوشی گران‌قیمت بخرم و با فروش آنها سود کنم، اما وی به‌جای گوشی به من اسلحه داد؛‌ این ادعای عجیب مردی است که به اتهام حمل کلت کمری و 12تیر جنگی دستگیر شده است.

حادثه 24 -  به‌حساب فردی پول ریختم تا 5گوشی گران‌قیمت بخرم و با فروش آنها سود کنم، اما وی به‌جای گوشی به من اسلحه داد؛‌ این ادعای عجیب مردی است که به اتهام حمل کلت کمری و 12تیر جنگی دستگیر شده است.

چند روز قبل مأموران پلیس در حوالی میدان صادقیه تهران به راننده یک خودروی سواری مشکوک شدند. او میدان را چندین‌بار دور زده و درحالی‌که مضطرب بود، اطراف را می‌پایید. مأموران برای بررسی موضوع به وی نزدیک شدند اما او به محض مشاهده پلیس تصمیم به فرار گرفت. اما پلیس مانع او شد و پس از متوقف‌شدن خودرو، مأموران به بازرسی آن پرداختند. گرچه راننده خودرو اصرار داشت که بی‌گناه است و چون منتظر یکی از دوستانش بوده ناچار بوده چندبار میدان را دور بزند، اما مأموران در بازرسی از خودروی وی یک کلت کمری به همراه 12تیر جنگی کشف کردند.

در این شرایط راننده خودرو به اتهام حمل سلاح بازداشت شد و وقتی برای تحقیق به اداره آگاهی تهران منتقل شد، ادعای عجیبی را درباره حمل سلاح و تیرهای جنگی مطرح کرد. وی گفت: مدتی قبل از یکی از دوستانم شنیدم که اگر فردی را پیدا کنم تا از او گوشی موبایل بخرم و بعد خودم شرایط و اقدامات رجیستری را انجام بدهم، سپس گوشی‌های رجیستری‌شده را بفروشم، به سود خوبی دست می‌یابم. بنابراین تصمیم گرفتم برای نخستین‌بار این کار را انجام بدهم تا ببینم اگر سودش خوب باشد، ‌خرید و فروش را ادامه بدهم.

وی ادامه داد: پس از پرس‌وجوهای فراوان، فردی را در یکی از استان‌های غربی کشور پیدا کردم که گوشی موبایل‌های قاچاق وارد کشور می‌کرد و من می‌توانستم با قیمت خوب و مناسب گوشی‌ها را بخرم. با این فرد تماس گرفتم و پس از صحبت، با او وارد معامله شدم؛ 5گوشی مدل بالا از او خریدم و پولش را به حسابش واریز کردم. قرار شد راهی شهر مورد نظر بشوم و گوشی‌ها را از شخص فروشنده تحویل بگیرم.

وی ادامه داد: کار من مسافرکشی است و پس از سفارش گوشی گمان می‌کردم که با این کار زندگی‌ام تکانی می‌خورد و به درآمد بالایی دست می‌یابم اما تصورم اشتباه بود. وقتی به شهرمورد نظر رسیدم و شخص فروشنده را ملاقات کردم، او به جای تحویل 5گوشی موبایل، یک اسلحه کلت کمری به همراه 12تیر جنگی به من داد و گفت گوشی‌ها نرسیده و به جای آن اسلحه به من داد. او گفت می‌توانم مشتری خوبی برای اسلحه و تیرها پیدا کنم و با سود بالا آن را بفروشم. آن فرد می‌گفت حتی سود فروش اسلحه از گوشی موبایل بیشتر است. وی مدعی بود که فروش گوشی دردسرهای فراوانی دارد که مهم‌ترین بخش آن رجیستری کردن گوشی‌هاست اما فروش اسلحه اصلا دردسر ندارد. حرف‌های او سبب شد تا فریب بخورم و برای زنده‌کردن پولی که به‌حساب آن فرد ریخته بودم، ناچار شدم اسلحه را به جای گوشی‌ها تحویل بگیرم و راهی پایتخت شوم. سپس به جست‌و‌جو پرداختم تا یک مشتری برای اسلحه پیدا کنم و روز حادثه با شخصی که قرار بود اسلحه و تیرها را از من بخرد، قرار داشتم اما هرچه منتظر ایستادم، او نرسید تا اینکه پلیس دستگیرم کرد.

پس از انجام تحقیقات اولیه از متهم، بازپرس پرونده دستور بازداشت وی را صادر کرد و تحقیقات از وی برای مشخص‌شدن زوایای پنهان ماجرا ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر