زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل همکلاسی به خاطر کری‌خوانی در تهران

درروزهای پایانی هفته گذشته 2جنایت در پایتخت رخ داد که عامل یکی از آنها دستگیر و تحقیقات برای دستگیری قاتل دیگر ادامه دارد.
14 آبان 1401
شناسه : 91543
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91543
429+
بالا
درروزهای پایانی هفته گذشته 2جنایت در پایتخت رخ داد که عامل یکی از آنها دستگیر و تحقیقات برای دستگیری قاتل دیگر ادامه دارد.

حادثه 24 -  درروزهای پایانی هفته گذشته 2جنایت در پایتخت رخ داد که عامل یکی از آنها دستگیر و تحقیقات برای دستگیری قاتل دیگر ادامه دارد.

گزارش نخستین قتل چهارشنبه گذشته به قاضی محمدتقی شعبانی بازپرس جنایی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسری جوان در درگیری به قتل رسیده است که با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیقات انجام شده، عامل جنایت دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: مقتول همکلاسی‌ام بود و از مدتی قبل با هم در محل کری‌خوانی و کل‌کل داشتیم. هر کدام سعی داشتیم ثابت کنیم که زورمان بیشتر از دیگری است و قصدمان این بود که در محل خودی نشان دهیم و برای یکدیگر شاخ و شانه بکشیم. وی افزود: شب حادثه با مقتول در یکی ار بوستان‌های پایتخت قرار گذاشتم، من به همراه دوستم رفتم و مقتول با 11نفر از دوستانش آمد. ابتدا دعوایمان شد اما کمی بعد با هم آشتی کردیم و دور هم نشستیم. چند دقیقه‌ای که گذشت احساس کردم مقتول قصد دارد با دوستانش به من حمله کند. من هم پیش از اینکه او نقشه‌اش را عملی کند  با چاقو به سمت وی و یکی از دوستانش حمله کردم که دوستم فوت شد و دیگری زخمی.

متهم پس از اعتراف به جنایت بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

دومین حادثه اما ساعت 5 بامداد پنجشنبه 12آبان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.  در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول بساط بلال و قلیان در منطقه‌ای حوالی شمال شرق تهران داشته است. ساعت 3بامداد همان روز، مرد جوانی برای خرید به سراغ او می‌رود اما بین آنها درگیری رخ داد که به قتل مرد بلال‌فروش منجر شد. در این شراط متهم به قتل فراری و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر