زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتقام جویی از مالک یک شرکت حمل و نقل با انتشار مطالب کذب

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه یک شرکت حمل و نقل کرده بود، خبر داد.
14 آبان 1401
شناسه : 91535
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91535
310+
بالا
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه یک شرکت حمل و نقل کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه یک شرکت حمل و نقل کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ مدتی قبل نماینده حقوقی یک شرکت حمل و نقل با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که فرد یا افرادی اقدام به نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در فضای مجازی کرده و اقدامات آنان منجر به آسیب خوردن به اعتبار و جایگاه این شرکت در میان برخی از مشتریانش شده است.

وی با بیان اینکه نماینده حقوقی این شرکت مدارک خود را به ماموران پلیس فتا ارائه کرد، گفت: تحقیقات و اقدامات اولیه برای یافتن سرنخ‌هایی در خصوص این پرونده آغاز شد و در جریان آن متهم که مرد جوانی بود مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد در دستورکار قرار گرفت و ماموران پلیس فتا به محل اختفای این فرد در یکی از شهرهای حومه تهران اعزام شده و متهم را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین تجهیزات الکترونیکی این فرد نیز توقیف شد.

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از حضور در مقرپلیس فتا مورد بازجویی قرار گرفته و گرچه در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، اما پس از مواجهه‌ با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به جرم خود اعتراف کرد و گفته که به دلیل کینه شخصی تصمیم به انتقام جویی از مالک این شرکت حمل و نقل گرفته و اقدام به انتشار مطالب کذب علیه وی در فضای مجازی کرده است.

به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر