زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک راننده خودروی کامیون در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران خبر داد.
09 آبان 1401
شناسه : 91420
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91420
373+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در باره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، روبروی شهرک صنعتی توتک، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی کامیونت به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده است.

به گفته ملکی، بر اثر این برخورد راننده خودروی کامیونت داخل اتاق خودرو محبوس شده بود و دسترسی به او ممکن نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل ضمن ایمن‌سازی محل حادثه به صورت همزمان، عملیاتی را برای خارج کردن راننده خودروی کامیونت از اتاق آسیب دیده آغاز کردند.

وی افزود: پس از مدتی تلاش و با استفاده از تجهیزات لازم، نیروها راننده کامیونت را از داخل خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند. پس از تحویل راننده کامیونت به عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان گفت: پس از اتمام عملیات، آتش‌نشانان محل حادثه را به پلیس راهور تحویل داده و ساعت ۱۲:۲۲ محل حادثه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر