زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکنش سازمان هواپیمایی کشور به ماجرای کشف جسد پرواز تهران- فرانکفورت

سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
08 آبان 1401
شناسه : 91386
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91386
223+
بالا
سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

حادثه 24 -  سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، در این اطلاعیه آمده است؛ پس از ادعای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در خصوص کشف جسد در محفظه ارابه فرود هواپیمای ایرباس ۳۴۰ پرواز شماره ۶۰۱ این شرکت در مسیر تهران- فرانکفورت مورخ ۵ آبان ماه،  بررسی ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.

برهمین اساس سریعا کارگروه امنیتی فرودگاه امام خمینی (ره) تشکیل شده و اقدامات لازم نسبت به بررسی امنیتی موضوع صورت گرفت اما از آنجا که این رویداد تاکنون از سوی دولت آلمان به صورت رسمی به دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده است بنابراین پروازهای لوفت هانزا به فرودگاه امام خمینی (ره) مجدداً از سرگرفته شد.

لازم به ذکر است؛ در صورت تایید رسمی این رویداد از سوی مرجع ذیصلاح دولت آلمان بررسی های مشترکی با سازمان هواپیمایی کشوری صورت خواهد گرفت.

پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت جمعه (۶ آبان) و با اعلام این شرکت هواپیمایی به مسافران از مبدا فرودگاه امام خمینی(ره) لغو شد. نماینده این ایرلاین ۱۱ ساعت بعد از فرود در فرانکفورت به صورت تلفنی ادعای پیدا شدن جسد در پرواز تهران - فرانکفورت لوفت‌هانزا را مطرح می کند که شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام می کند این ادعا به صورت تلفنی قابل پیگیری نیست و اعلام می کند این شرکت به دلیل فنی پروازهای خود از تهران را لغو کرده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر