زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه هولناک در یزد/ خودرو قیرپاش دچار آتش سوزی شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان، حریق خورو قیرپاش راهسازی در بلوار شهید مدرس شهر یزد اطفا شد.
08 آبان 1401
شناسه : 91376
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91376
268+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان، حریق خورو قیرپاش راهسازی در بلوار شهید مدرس شهر یزد اطفا شد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان، حریق خورو قیرپاش راهسازی در بلوار شهید مدرس شهر یزد اطفا شد.

«سید محمد حسینی‌پور» در ارتباط با جزئیات این خبر، اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از وقوع این آتش‌سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷، ۲، ۹ را به آدرس بلوار مدرس نرسیده زیرگذر خلیج فارس اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در این باره، گفت: یک دستگاه خودرو کامیون هیوندا قیرپاش مخصوص راهسازی از قسمت انتهای خودرو که پمپ قیرپاش و گازوئیل قرار دارد، دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از رشته لوله آبده آتش‌نشانی در لحظات ابتدایی شعله‌های آتش را که به خاطر سوختن قیر و گازوییل دود فراوانی داشت مهار و خاموش کردند.

حسینی‌پور افزود: خوشبختانه در این آتش‌سوزی هیچ فردی دچار آسیب‌دیدگی نشد و آتش‌نشانان نیز خودرو را به طور کامل ایمن‌سازی کرده و تحویل مسئول خودرو دادند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناس آتش‌نشان سازمان در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر