زمان مطالعه: 1 دقیقه

طناب دار در انتظار قاتل تیام کوچولو/ زن کارتن خواب پسربچه را برای گدایی ربوده بود

زن معتادی که پسر خردسال را برای گدایی ربوده و به قتل رسانده‌بود، به قصاص محکوم شد.
07 آبان 1401
شناسه : 91331
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91331
427+
بالا
زن معتادی که پسر خردسال را برای گدایی ربوده و به قتل رسانده‌بود، به قصاص محکوم شد.

حادثه 24 -  زن معتادی که پسر خردسال را برای گدایی ربوده و به قتل رسانده‌بود، به قصاص محکوم شد.

اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۹، زن جوانی با مأموران پلیس تهران تماس گرفت و گفت پسر خردسالش هنگام بازی در کوچه ناپدید شده‌است. بعد از این تماس، مأموران به محل رفتند و با بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند تیام آخرین بار همراه یک زن کارتن‌خواب به نام مریم از کوچه خارج شده‌است.

زن ۴۰ ساله بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت: «به خاطر اعتیاد از شوهرم جدا شدم. وضع مالی بدی داشتم که تصمیم گرفتم گدایی کنم. مادر تیام از بستگانم بود و چند باری به خانه‌اش رفت و آمد داشتم. آن روز تیام را در کوچه دیدم به همین خاطر مرا دید شناخت و قبول کرد همراهم بیاید. می‌خواستم او را برای گدایی ببرم، اما به چهارراه تیرانداز که رسیدیم در جمعیت گم شد.»

چند روز از مفقودی تیام می‌گذشت که جسدش توسط یک ماهیگیر در رودخانه خجیر پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد. به این ترتیب زن معتاد بار دیگر بازجویی شد و این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: «آن روز تیام را به طرف رودخانه جاجرود بردم و مشغول گدایی شدم. بعد از ساعتی اذیت‌های تیام شروع شد و مدام روسری مرا می‌کشید. حال طبیعی نداشتم و خمار بودم، به همین دلیل او را داخل کانال آب هل دادم ولی پشیمان شدم و به آب زدم، اما شدت آب زیاد بود و تیام را با خودش برد.»

متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. پدر تیام با دریافت ۲۵۰ میلیون تومان دیه اعلام گذشت کرد، اما مادر پسر خردسال درخواست قصاص داشت. در ادامه متهم با رد اتهام قتل عمدی گفت ناخواسته مرتکب قتل شده‌است.

در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده زن معتاد را به قصاص محکوم کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر