زمان مطالعه: 3 دقیقه

زورگیران بی رحم در اصفهان به دام افتادند/ آنها دست و پای یک زن را بستند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 2 سارقی که با بستن و دست و پای یک خانم طلاجات، وجوه نقد و اموال منزل وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بودند در کمتر از 2 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند.
04 آبان 1401
شناسه : 91297
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91297
339+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 2 سارقی که با بستن و دست و پای یک خانم طلاجات، وجوه نقد و اموال منزل وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بودند در کمتر از 2 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 2 سارقی که با بستن و دست و پای یک خانم طلاجات، وجوه نقد و اموال منزل وی به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده و متواری شده بودند در کمتر از 2 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند.

حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت از منزلی در یکی از محله‌های شهر اصفهان که سارقان با ضربت و شتم و بستن دست و پای یک زن طلاجات، وجوه نقد و اموال منزل وی را به سرقت برده و متواری شده بودند، مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله در محل حضور یافته و برای اقدامات بعدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان را در جریان این سرقت قرار دادند.

وی با بیان اینکه تمامی مجرمان در رصد هوشمندانه پلیس قرار دارند به این افراد هشدار داد و گفت: پلیس بر سر امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجرمان به ویژه افراد سابقه دار در کمترین زمان ممکن بعد از ارتکاب جرم سایه پلیس را بر سر خود می‌بینند.

ترکیان افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل وقوع جرم دریافتند سارقان ۲ فرد سابقه دار هستند و در ادامه با اقدامات هوشمندانه صورت گرفته هویت این افراد به دست آورده و در کمتر از ۲ ساعت توانستند مخفیگاه آنان در یکی از محله‌های شهر اصفهان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی محل را به محاصره خود در آورده و قبل از اینکه سارقان فرصت فرار پیدا کنند آن‌ها را دستگیر و اموال مسروقه شامل چند حلقه النگو و انگشتر طلا، مقادیری وجوه نقد، یک دستگاه قهوه‌ساز، یک دستگاه سماور ذغالی و ۳ عدد گوشی تلفن همراه را کشف و به مال باخته مسترد کردند.

وی ارزش اموال مسروقه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سارقان زورگیر پس از دستگیری برای بازسازی صحنه سرقت به محل مذکور انتقال داده شدند که سرعت عمل پلیس در دستگیری این افراد با استقبال پرشور همسایگان همراه شد و شهروندان از این اقدام سریع و مقتدرانه ماموران پلیس تشکر و قدردانی کردند.

ترکیان با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: کسانی که به این روش از آن‌ها سرقت شده، می‌توانند برای پیگیری پرونده شکایت خود و شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر