زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف سارق به 60 فقره سرقت خودرو‌ در فردیس

جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارقانی که اقدام به ۶۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهرستان فردیس کرده بودند، خبر داد.
04 آبان 1401
شناسه : 91286
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91286
262+
بالا
جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارقانی که اقدام به ۶۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهرستان فردیس کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارقانی که اقدام به ۶۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهرستان فردیس کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی دریافت پرونده سرقت‌های متعدد خودرو و داخل خودرو در سطح شهر فردیس به پلیس آگاهی شهرستان، اقدامات اطلاعاتی در این خصوص آغاز و با تلاش شبانه روزی و رصد مناطق وقوع جرم، در نهایت سارق که دارای سوابق متعدد سرقت بود شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

او افزود: پس از کنترل رفتار‌های فرد مظنون و اطمینان ماموران از ارتکاب سرقت‌ها توسط نامبرده و یکی از همدستانش، متهمان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی فردیس منتقل شدند.

سرهنگ گودرزی می گوید: سارقان در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۶۰ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطقی از شهر فردیس اعتراف کردند.

او افزود: تاکنون ۴۲ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی دیگر مال باختگان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر