زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات زن شوهرکش از اعدام با بخشش ۹ نفر اولیاء دم

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس که ۹ نفر اولیاء دم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه‌دار رهایی یافت.
04 آبان 1401
شناسه : 91285
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91285
420+
بالا
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس که ۹ نفر اولیاء دم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه‌دار رهایی یافت.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس که ۹ نفر اولیاء دم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه‌دار رهایی یافت.

«غلامعلی دهشیری» در این رابطه اظهار کرد: یک خانواده از اتباع غیر ایرانی پس از گذشت چندین سال زندگی مشترک بخاطر وجود اختلاف بین زوجین سرانجام زوجه همسرش را به قتل می‌رساند که پس از انجام تحقیقات در دادسرا و رسیدگی در دادگاه کیفری یک متهم به مجازات قصاص نفس محکوم می‌شود.

وی تصریح کرد: پرونده جهت صلح و سازش به یکی از شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارجاع شد که پس از برگزاری جلسات میانجی‌گری متعدد و دعوت از ۹ نفر از اولیاء دم، اعضاء شورا موفق به اخذ رضایت بی‌قید و شرط اولیاء دم شده و سرانجام محکوم این پرونده پس از گذشت سه سال که در زندان بسر می‌برد از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده خویش بازگشت.

دهشیری در پایان بیان کرد: وجود بعضاً مشکلات و فراز و نشیب‌ها در طول زندگی، بین زوجین امر طبیعی است که باید با سعه صدر و خویشتن داری طرفین حل و فصل شود تا اختلاف پیش آمده موجب از هم گسیخته شدن خانواده‌ها از یکدیگر نگردد.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر