زمان مطالعه: 1 دقیقه

مبلغ مستمری مددجویان اعلام شد + جزئیات

جزئیات افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد اعلام شد. در حال حاضر افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان در انتظار تصوب و ابلاغ قانونی است.
04 آبان 1401
شناسه : 91269
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91269
1098+
بالا
جزئیات افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد اعلام شد. در حال حاضر افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان در انتظار تصوب و ابلاغ قانونی است.

حادثه 24 -  جزئیات افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد اعلام شد. در حال حاضر افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان در انتظار تصوب و ابلاغ قانونی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادبا اشاره به موضوع افزایش مستمری هم‌زمان با لایحه‌ای که دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس شورای اسلامی دادند، اظهار کرد: نهاد کمیته امداد نیز از طریق مقتضی و با تعاملاتی که با مجلس و دولت دارند به‌دنبال افزایش مستمری مددجویان هستند.

حسین خدرویسی افزود: براساس آخرین اخبار رسیده، با نگاه بسیار مساعد کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، بناست که افزایش ۳۰درصدی اتفاق بیفتد که ما نیز منتظر تصویب و ابلاغ قانونی هستیم.

خدرویسی با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از ۱۲۰ خدمت ما برای مددجویان است، گفت: پرداخت مستمری براساس بعد خانوار در حال انجام است. در حال حاضر ما برای یک خانوار یک نفره ۴۲۰هزار تومان پرداخت مستمری نقدی داریم و بر اساس بعد خانوار تغییر خواهد کرد و خانوار ۵ نفره و بالاتر در حال حاضر یک میلیون و ۳۲۰هزار تومان دریافتی دارند که با این افزایش ۳۰درصدی چنانچه تصویب و ابلاغ شود، مبلغی هم مجدد افزایش خواهد یافت و هر زمانی این مصوبه ابلاغ شود، مابه‌التفاوت آن را به حساب مددجویان واریز خواهیم کرد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر