زمان مطالعه: 2 دقیقه

شکایت معتاد بهبودیافته از خانواده اش به اتهام آدم ربایی

مرد شیشه‌ای وقتی بعد از دو ماه از کمپ بیرون آمد برای انتقام از خانواده‌اش از آنها به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد‌.
04 آبان 1401
شناسه : 91261
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91261
281+
بالا
مرد شیشه‌ای وقتی بعد از دو ماه از کمپ بیرون آمد برای انتقام از خانواده‌اش از آنها به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد‌.

حادثه 24 -  مرد شیشه‌ای وقتی بعد از دو ماه از کمپ بیرون آمد برای انتقام از خانواده‌اش از آنها به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد‌.

اوایل هفته جاری مردی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران از همسر و پدر زن خود و مرد دیگری به اتهام آدمربایی شکایت کرد. شاکی مدعی بود، خانواده‌اش و مردی غریبه نقشه ربودن وی را اجرا و او را به مدت ۶۰ روز در یک کمپ ترک اعتیاد در تهران محبوس کرده‌اند در حالی که وی معتاد نبوده، در آنجا شکنجه شده و درشرایط بدی نگهداری می‌شده و حالا از آنها به اتهام آدمربایی شکایت دارد‌. 

تحقیقات ادامه یافت تا این‌که رد این سه نفر در تهران به دست آمد. بنابراین دیروز پرونده نیابتی آنها به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و این سه نفر نزد قاضی محمدرضا رستمی مورد تحقیقات قضایی قرار گرفتند.

همسر شاکی در اظهاراتش گفت: همسرم با سال‌ها اعتیادش به شیشه شرایط بدی را برای من و خانواده‌ام رقم زده بود. وسایل خانه را به هم می‌ریخت‌، من و دیگر اعضای خانواده را کتک می‌زد‌. شرایط به گونه‌ای رقم خورده بود که حتی با وجود شوهر معتادم در خانه احساس امنیت نمی‌کردیم. هر چه التماس می‌کردیم برای ترک به کمپ نمی‌رفت، برای نجات جان خودم و خانواده‌ام او را از ملارد به کمپی در تهران بردیم و دو ماه آنجا بستری بود. شوهرم بعد از ترک آنجا به قصد انتقام از ما شکایت کرد.  پدر زن شاکی نیز مدعی شد داماد خانواده معتاد بوده و او را برای آسیب نزدن به اعضای خانواده و ترک اعتیاد به کمپ برده‌اند. همچنین مرد دیگری که پایش به این ماجرا باز شده بود، گفت که میوه‌فروش است و در انتقال شاکی به کمپ نقشی ندارد.  با توجه به این‌که پرونده در دادسرای شهر دیگری مطرح بود پرونده به آنجا ارسال شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر