زمان مطالعه: 1 دقیقه

شهادت یک مرزبا در درگیری مرزبانان کردستان با افراد ناشناس مسلح

فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور بانه و شهادت یک مرزبان مجاهد خبر داد.
03 آبان 1401
شناسه : 91238
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91238
476+
بالا
فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور بانه و شهادت یک مرزبان مجاهد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور بانه و شهادت یک مرزبان مجاهد خبر داد.

سرهنگ محمد عارف سپهری در بانهاز وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور این شهرستان و شهادت یک مرزبان مجاهد در این واقعه خبر داد و اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان‌های رزمی مستقل در مرز با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند.

وی گفت: مرزبانان با هوشیاری، اقتدار و اتخاذ موضع مناسب ضمن دفع حمله متجاوزان، از نفوذ آنان به خاک جمهوری اسلامی جلوگیری کرده و افراد مسلح با برتری آتش مرزبانان از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: در این درگیری سرباز وظیفه "سید مرتضی حسینی" با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی و به شدت مجروح شد و متأسفانه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید والامقام و همرزمانش از اقدامات اطلاعاتی ویژه جهت شناسایی عاملان این درگیری خبر داد و تصریح کرد: سلحشوران مرزبانانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه شهید این شهید بزرگوار و سایر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

سپهری با بیان اینکه این سرباز وظیفه اهل استان زنجان است، عنوان کرد: مراسم تشیع این شهید عصر امروز یا فردا با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مرزبانی و همرزمان برگزار و پیکر مطهر شهید به زادگاهش رهسپار می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر