زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری مردی که برای زن جوان پیام های غیر اخلاقی می فرستاد

فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروند کرمانی کرده بود، شناسایی شد و به چنگ قانون افتاد.
03 آبان 1401
شناسه : 91207
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91207
354+
بالا
فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروند کرمانی کرده بود، شناسایی شد و به  چنگ قانون افتاد.

حادثه 24 -  فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروند کرمانی کرده بود، شناسایی شد و به  چنگ قانون افتاد.

رئیس پلیس فتای  استان  کرمان گفت: در پی شکایت زن  جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ارسال پیام های نامناسب در یکی از شبکه های اجتماعی مورد استفاده او، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا رضایی ادامه داد: با توجه به پیگیری و بررسی‌های صورت گرفته بر اساس مستندات موجود و اظهارات شاکی، با تلاش  نیروهای  پلیس فتا، متهم در یکی از نقاط استان کرمان  شناسایی و طی هماهنگی با مقام  قضایی، دستگیر شد و به جرم  انتسابی خود اعتراف کرد.این مسئول انتظامی  به کاربران هشدار داد: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه‌ای جرم محسوب می شود و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

وی با بیان این که ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب و با خاطیان در این گونه جرایم به شدت برخورد می‌شود، افزود: لازم است شهروندان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر