زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مرگبار پژو حامل 14 افغان با کامیون در محور یاسوج – اصفهان/ ۵ فوتی و ۱۲ مصدوم

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۵ تن و مصدومیت ۱۲ نفر از اتباع افغانستانی طی برخورد یک پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در محور یاسوج _ اصفهان خبر داد.
02 آبان 1401
شناسه : 91184
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91184
368+
بالا
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۵ تن و مصدومیت ۱۲ نفر از اتباع افغانستانی طی برخورد یک پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در محور یاسوج _ اصفهان خبر داد.

حادثه 24 -  مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۵ تن و مصدومیت ۱۲ نفر از اتباع افغانستانی طی برخورد یک پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در محور یاسوج _ اصفهان خبر داد.

حامد پاکباز گفت: این حادثه در ساعت سه و ۳۳ دقیقه بامداد روز دوشنبه دوم آبان‌ماه سال جاری به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس پاتاوه شهری، پاتاوه جاده ای، اتوبوس آمبولانس و هلال احمر یاسوج به محل حادثه واقع در محور یاسوج به اصفهان، محدوده شهر پاتاوه بعداز پمپ بنزین بشار به سمت پاتاوه اعزام شدند، گفت: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم فوت کردند و ۱۲ مصدوم دیگر حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه ۱۷ نفر فوتی و مصدوم داشت که ۱۴ نفر اتباع افغانستانی با راننده پژو و دو نفر نیز سرنشین کامیونت خاور بودند

پاکباز بیان کرد: فوتی ها سرنشینان خودروی پژو بودند، همچنین حال چند نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است و راننده و سرنشین کامیونت مصدوم شدند و وضعیت رو به بهبودی دارند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر