زمان مطالعه: 1 دقیقه

دزد دوچرخه های پایتخت دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه که از محوطه پارکینگ ها‌ی منازل دوچرخه سرقت می‌کرد خبر داد.
01 آبان 1401
شناسه : 91153
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91153
349+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه که از محوطه پارکینگ ها‌ی منازل دوچرخه سرقت می‌کرد خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه که از محوطه پارکینگ ها‌ی منازل دوچرخه سرقت می‌کرد خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از داخل منزل و پارکینگ آپارتمان‌ها محدوده خواجه نظام شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری نامجو قرار گرفت و با رصد‌های اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های محل سرقت مشخص شد سارق بصورت پیاده به محل‌های سرقت مراجعه کرده و پس از ورود به پارکینگ ساختمان ها، با سرقت دوچرخه از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی به شناسایی هویت و چهره متهم در پالایش‌های اطلاعاتی اشاره کرد و ادامه داد: تصویر چهره سارق در اختیار کلیه واحد‌های عملیاتی قرار گرفت و گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت.

وی گفت: در شاخه دیگری از اقدامات پلیسی مشخص شد سارق با استفاده از آگهی‌های فضای مجازی قصد فروش یک دستگاه دوچرخه به سرقت رفته را دارد که با هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان ۶ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره جرم ارتکابی اعتراف کرد و ادامه داد: کلیه مال باختگان شناسایی و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر