زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس راه طبس ناجی کودک بیمار شد

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس راه شهرستان طبس کودک بیمار از مرگ نجات یافت.
01 آبان 1401
شناسه : 91148
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91148
251+
بالا
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس راه شهرستان طبس کودک بیمار از مرگ نجات یافت.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس راه شهرستان طبس کودک بیمار از مرگ نجات یافت.

سرهنگ علیرضا رضایی ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تیم گشت پلیس راه طبس گروهبان یکم محمدجواد مقداری و ستوانسوم وظیفه مرتضی ضرابی در پارکینگ روستای زمیغان 30 کیلومتری شهرستان طبس مستقر بودند که مشاهده کردند یک دستگاه خودرو کنار جاده توقف کرده و راننده آن خیلی سراسیمه و نگران و مضطرب است.

 رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با مراجعه به خودرو مشاهده کردند فرزند راننده به علت ناراحتی قلبی در صندلی عقب خودرو دراز کشیده و به سختی نفس می‌کشد و راننده با توجه به اینکه غیر بومی بود از شدت نگرانی نمی‌دانست چه کاری انجام دهد.

رضایی افزود: بلافاصله ماموران پلیس راه به جهت احساس مسئولیت اجتماعی سریعا فرد بیمار را به بیمارستان داخل شهر طبس رسانده و تحویل عوامل اورژانس دادند که این اقدام به موقع اکیپ گشت پلیس راه طبس باعث نجات جان فرزند این شهروند شد.

وی ضمن تقدیر از حُسن انجام وظیفه ماموران پلیس راه طبس خاطرنشان کرد: این اقدام ماموران با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی و خیرخواهی برای هموطنان، موجب ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در نگاه مردمی شده و بی‌شک انجام وظیفه توأم با مهربانی و رأفت اسلامی موجب رضایت خداوند رحمان و رحیم قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر