زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان سرقت سریالی طلا از زنان در جنوب پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی سرقت طلا از زنان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
01 آبان 1401
شناسه : 91146
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91146
243+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی سرقت طلا از زنان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی سرقت طلا از زنان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی طلا از بانوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: 6 سارق زن و مرد که عضور یک خانواده هستند با 3 خودروی پراید، تیبا و پژو 405 تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آنها کرده‌اند.

 رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات میدانی هویت یکی سارقان را شناسایی کردند؛ کارآگاهان با کشف این سرنخ مهم با بررسی‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه مخفیگاه متهمان را در غرب استان تهران شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پایگاه نهم با دریافت این اطلاعات مهم، پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند‌.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به‌جرم خود مبنی بر 30 فقره سرقت طلا از بانوان با شگرد مسافرکشی در جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر