زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنان و دختران آبادانی قربانی نقشه ای شوم شدند/ متهم به پرونده سیاهش اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، گفت: سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
01 آبان 1401
شناسه : 91123
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91123
326+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، گفت: سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، گفت: سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث کشوری، اظهار داشت: سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: زن جوانی 28 ساله به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه و اظهار داشت، به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شدم که پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با تهدید سلاح سرد تمتمی اموال با ارزشم را از من زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه این زن جوان به شدت ترسیده و شرایط روحی مناسبی نداشت، افزود: تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو، پس از جمع‌آوری اطلاعات کافی موفق شدند هویت یکی از سارقان سرنشین خودرو را شناسایی کنند.

کشوری گفت: با دستور قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان هنگامی که با شاکی مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه به محض دستگیری متهم هشت نفر دیگر از بانوان آبادانی که به همین روش از آنان سرقت طلاجات شده بود با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، بیان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، وی به دادسرا معرفی و با اخذ دستور قضایی برای شناسایی همدستش و سایر جرایم احتمالی تحت نظر پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر