زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل سفره خانه خیابان آذربایجان دستگیر شد / ماجرا چاقو خوردن وکیل جوان چه بود؟

یک هفته پس از جنایت در سفره خانه‌ای در غرب تهران که در جریان آن پدر و پسری برای پس گرفتن طلب‌شان برادر جوان بدهکار را به قتل رسانده و پدر و وکیل او را مجروح کرده بودند متهم اصلی دستگیر شد و به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.
01 آبان 1401
شناسه : 91122
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91122
587+
بالا
یک هفته پس از جنایت در سفره خانه‌ای در غرب تهران که در جریان آن پدر و پسری برای پس گرفتن طلب‌شان برادر جوان بدهکار را به قتل رسانده و پدر و وکیل او را مجروح کرده بودند متهم اصلی دستگیر شد و به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

حادثه 24 -  یک هفته پس از جنایت در سفره خانه‌ای در غرب تهران که در جریان آن پدر و پسری برای پس گرفتن طلب‌شان برادر جوان بدهکار را به قتل رسانده و پدر و وکیل او را مجروح کرده بودند متهم اصلی دستگیر شد و به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

شامگاه یکشنبه 24مهرماه به محمد وهابی، بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید که در جریان درگیری در یک سفره‌خانه در جنوب شهر، پسر جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و 2 نفر دیگر ازجمله یک وکیل مجروح شده‌اند. آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد برادر مقتول پس از دریافت پول از چند نفر فراری شده بود و آن شب یکی از طلبکاران همراه پدرش برای پیگیری ماجرا به سفره خانه‌ای که متعلق به پدر جوان فراری بود رفته بودند. آنها در سفره‌خانه با پدر، برادر و وکیل جوان فراری درگیر شدند و در این میان برادر او به قتل رسید و پدر و وکیلش مجروح شدند.

به‌دنبال این درگیری خونین تحقیقات کارآگاهان جنایی آغاز شد و آنها موفق شدند پسر جوان را به‌عنوان یکی از متهمان دستگیر کنند اما پدر او همچنان متواری بود. پسر جوان در بازجویی‌ها به شرکت در این درگیری اعتراف کرد اما گفت که پدرش دست به قتل زده است. در این شرایط تلاش‌ها برای دستگیری متهم به قتل ادامه یافت تا اینکه سرانجام او نیز دستگیر شد. متهم روز گذشته وقتی در دادسرای امور جنایی تحت بازجویی قرار گرفت در اعترافاتش گفت: از روزی که فهمیدم از پسرم کلاهبرداری شده هر چند وقت یک‌بار همراه پسرم به سفره‌خانه پدر بدهکار می‌رفتیم تا شاید او را ببینیم و پول را پس بگیریم. ما فقط می‌خواستیم پول را پس بگیریم و قصد درگیری نداشتیم اما روز حادثه وقتی بار دیگر به سفره‌خانه رفتیم پدر و برادر و وکیل جوان بدهکار آنجا بودند. من مشغول صحبت با وکیل‌شان شدم اما او با من بد صحبت کرد و گفت کاری نمی‌توانید انجام دهید. من هم که از قبل ناراحتی روحی داشتم عصبانی و با آنها درگیر شدم و با چاقویی که همراهم بود به آنها ضربه زدم و همراه پسرم فرار کردیم. متهم به قتل ادامه داد: من قصد قتل نداشتم و فکر می‌کردم که هر 3نفرشان را مجروح کرده‌ام اما بعد متوجه شدم برادر جوان بدهکار جانش را از دست داده و بعد هم پسرم دستگیر شده است و من هم به همین دلیل خودم را تسلیم کردم. او ادامه داد: باور کنید من همیشه چاقو همراهم نیست و آن روز هم برای دفاع از خودم چاقو داشتم. من فقط می‌خواستم پول پسرم را پس بگیرم و فکرش را هم نمی‌کردم که کار به اینجا کشیده شود. براساس این گزارش هم‌اکنون این متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر