زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ کارگری که در کارخانه «ایران تایر» سمنان خودسوزی کرده بود

منابع کارگری از فوت یکی از کارگران حادثه کارخانه ایران تایر سمنان که ۲۵ مهرماه اقدام به خودسوزی کرده و به شدت زخمی شده بود، خبر دادند.
30 مهر 1401
شناسه : 91105
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91105
362+
بالا
منابع کارگری از فوت یکی از کارگران حادثه کارخانه ایران تایر سمنان که ۲۵ مهرماه اقدام به خودسوزی کرده و به شدت زخمی شده بود، خبر دادند.

حادثه 24 -  منابع کارگری از فوت یکی از کارگران حادثه کارخانه ایران تایر سمنان که ۲۵ مهرماه اقدام به خودسوزی کرده و به شدت زخمی شده بود، خبر دادند.

منابع کارگری گفتند: یکی از کارگران پیمانکاری حادثه کارخانه در حال ساخت ایران تایر مهدی‌شهر استان سمنان که ۲۵ مهر ماه جاری بر اثر اختلاف با کارفرما با اقدام به خودسوزی کرده و دچار جراحات شده بود، بعد از گذشت ۵ روز بستری در بیمارستانی در ساری جان باخت.

طبق اظهارات وی؛ از قرار معلوم این کارگر با استفاده از تینر اقدام به خودسوزی می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند. او به همراه یکی از همکاران به بیمارستان سوختگی ساری انتقال می‌یابد و دو کارگر دیگر در بیمارستان کوثر سمنان بستری می‌شوند. دلیل مرگ وی نیز شدت جراحات وارده و مشکلات تنفسی بعد از حادثه اعلام شده است.

او گفت: هویت این کارگر «کاوه جهانبخش» است که اصلیت وی خوزستانی است. او برای کار به سمنان مهاجرت کرده و به صورت روزمزدی با پیمانکار کارخانه در حال ساخت ایران تایر مهدی‌شهر مشغول کار بود.

 طبق اظهارات وی، وضعیت جسمی کارگری که همراه مرحوم جهانبخش در ساری بستری شده، رو به بهبودی است و از وضعیت جسمی دوکارگر دیگر که در سمنان بستری هستند، بی‌خبر هستیم.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر