زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات قاتلی در بندرعباس از چوبه دار پس از 6 سال حبس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن ۶ سال حبس در زندان بندرعباس خبر داد.
30 مهر 1401
شناسه : 91084
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91084
296+
بالا
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن ۶ سال حبس در زندان بندرعباس خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن ۶ سال حبس در زندان بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: این محکوم به جرم قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص بود که در نتیجه پیگیری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، در پی برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش، خوشبختانه اولیای دم پس از ۶ سال با استناد به عفو و رأفت اسلامی، رضایت خود را اعلام کردند و به این زندانی، حیاتی دوباره بخشیدند.

وی اظهار کرد: این پانزدهمین اعلام رضایت در پرونده های قصاص از ابتدای امسال است که با همکاری مسئولان قضایی، اداره کل زندان ها و شورای حل اختلاف به ثمر نشسته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در ادامه از اقدام خداپسندانه اولیاء دم این پرونده که با گذشت و ایثار، رضایت خود را نسبت به محکوم به قصاص اعلام کردند، قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای اولویت‌های ۱۵ گانه مطرح شده توسط ریاست محترم قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱، دستگاه قضایی استان هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حل‌ و فصل خصومت و اصلاح ذات البین در پرونده های قضایی به ویژه پرونده های قصاص را در دستور کار خود قرار داده است.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر