زمان مطالعه: 1 دقیقه

زن مشهدی شوهرش را به آتش کشید/ مرگ هولناک مرد روی تحت بیمارستان امام رضا

مردی که در ماجرای اختلاف خانوادگی توسط همسرش به آتش کشیده شده بود، روز گذشته در مرکز درمانی مشهد جان سپرد و بدین ترتیب همسر وی به اتهام ارتکاب جنایت روانه بازداشتگاه شد.
24 مهر 1401
شناسه : 90956
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90956
1140+
بالا
مردی که در ماجرای اختلاف خانوادگی توسط همسرش به آتش کشیده شده بود، روز گذشته در مرکز درمانی مشهد جان سپرد و بدین ترتیب همسر وی به اتهام ارتکاب جنایت روانه بازداشتگاه شد.

حادثه 24 -  مردی که در ماجرای اختلاف خانوادگی توسط همسرش به آتش کشیده شده بود، روز گذشته در مرکز درمانی مشهد جان سپرد و بدین ترتیب همسر وی به اتهام ارتکاب جنایت روانه بازداشتگاه شد.

بامداد نوزدهم شهریور، نیروهای امدادی پیکر سوخته مرد 40 ساله ای به نام «مجید» را به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند و دقایقی بعد همسر او نیز به دلیل اقدام به خودکشی با قرص در بخش مسمومان بیمارستان بستری شد. بررسی های سروان عظیمی مقدم (افسر جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) که با دستورات مقدماتی قاضی ویژه قتل عمد همراه بود، حکایت از آن داشت که زن 35 ساله، به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را درون رختخواب به آتش کشیده و سپس با مصرف قرص خودکشی کرده است. با توجه به اهمیت موضوع و احتمال مرگ مرد 40 ساله، بلافاصله قاضی «محمود عارفی راد» در بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافت و به تحقیق در این باره پرداخت که گزارش کامل آن پنج شنبه گذشته در صفحه حوادث روزنامه خراسان به چاپ رسید. ادامه این گزارش حاکی است: مرد 40 ساله روز گذشته به دلیل عوارض ناشی از شدت سوختگی در مرکز درمانی جان سپرد و همسر وی نیز روانه بازداشتگاه شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر