زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری مربی مهدکودک به اتهام انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان که با انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی بر علیه یک مهدکودک، قصد تخریب و بدنام کردن آن را داشت، خبر داد.
23 مهر 1401
شناسه : 90931
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90931
332+
بالا
رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان که با انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی بر علیه یک مهدکودک، قصد تخریب و بدنام کردن آن را داشت، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان که با انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی بر علیه یک مهدکودک، قصد تخریب و بدنام کردن آن را داشت، خبر داد.

سرهنگ امیر حسین سلیمانی گفت: در پی مراجعه خانمی ۴۵ ساله و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس؛ مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیام‌های دروغین و نادرست برای والدین بچه‌ها قصد بدنام کردن و تخریب مهدکودک را دارند، رسیدگى به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس ازحضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر ارتکاب جرم خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص گردید این فرد که مربی سابق مهدکودک بود به دلیل کینه و مشکلاتی که قبلا با شاکیه در محیط کار داشته است، اقدام به چنین کاری نموده بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر