زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر باورنکردنی از نجات ۱۶ قاتل از چوبه دار در زندان رجایی شهر

مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۶ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند.
23 مهر 1401
شناسه : 90920
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90920
335+
بالا
مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۶ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند.

حادثه 24 -  مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۶ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند.

الله کرم عزیزی گفت: تاکنون از این تعداد ۱۱ مددجو با اخذ رضایت اولیای دم و پایان محکومیت قضایی آزاد شده اند.

وی اضافه کرد: واحد مددکاری زندان رجایی شهر با شناسایی خیرین و نیکوکاران درون و برون سازمانی و استمداد از آنان شرایط اخذ رضایت از اولیای دم برای محکومین به قصاصی که بین سه تا ۲۲ سال در حبس بودند را فراهم کرد.

مدیر زندان رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: مددکاران با ارتباط با شکات، اولیای دم، مراجع قضایی، مسوولان، نیکوکاران و خیرین نقش بارزی در کاهش جمعیت کیفری ایفا می‌کنند.

عزیزی گفت: بروز مشکلات روحی روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، عدم دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف، اشتباه، غفلت، سوء برداشت ها، تصمیمات نادرست و همچنین عدم کنترل خشم از موارد ارتکاب به قتل مددجویان بوده است.

مدیرزندان رجایی شهر یادآورشد: یکی از ماندگارترین اقدامات در عرصه اصلاح و تربیت اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیای دم است.

زندان رجایی شهر یکی از چهارزندان مستقر درکرج است که زیر نظر اداره کل زندان‌های استان تهران اداره می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر