زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل هولناک چهار عضو یک خانواده در فردیس با سلاح گرم

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که در اثر تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی، چهار عضو یک خانواده کشته شده‌اند.
22 مهر 1401
شناسه : 90906
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90906
713+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که در اثر تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی، چهار عضو یک خانواده کشته شده‌اند.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که در اثر تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی، چهار عضو یک خانواده کشته شده‌اند.

«حسین ناصرخاکی» با اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده در تیراندازی با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های اصلی فردیس گفت: این حادثه حدود ساعت ۲۱ پنجشنبه ۲۱ مهر رخ داده و بر اساس بررسی‌های اولیه، در اثر اختلافات قدیمی همسایگی فیمابین، یکی از همسایه‌ها ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری به همسایه مجاور خود، مبادرت به تیراندازی به همه اعضای خانواده نموده و تعدادی از آن‌ها را به قتل رسانده و زخمی کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس نیز ضمن اعلام خبر درگیری و نزاع همسایه‌ها در این شهرستان گفت که در پی آن ۴ تن کشته و ۲ تن زخمی شدند.

«وحید اکبری» گفت: برابر اخبار واصله در ساعت ۲۱:۴۰ مورخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ طی بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی، مشخص شد که به دلیل بروز اختلاف بین همسایگان در یکی از خیابان‌های شهر فردیس، فردی با هویت ( م_چ ) حدودا ۵۵ ساله ضمن مراجعه به درب منزل یکی از همسایگان شروع به درگیری لفظی کرده است.

وی ادامه داد: سپس این فرد با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت افراد کرده که در این درگیری ۴ نفر از افراد حاضر در منزل در دم جان باخته و دو نفر به علت جراحات شدید از طریق اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده‌اند .

اکبری ضمن اعلام حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی جهت بررسی صحنه در محل حادثه گفت: قاتل از محل متواری شده که تحت تعقیب می‌باشد.

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم و رسانه‌های مختلف تقاضا داریم که اخبار را صرفا از طریق مبادی و خبرگزاری‌های قانونی پیگیری کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر