زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل خانوادگی در نسیم‌شهر/ قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی بهارستان از گزارش یک قتل خانوادگی در نسیم‌شهر خبر داد و گفت؛ قاتل با مقتول نسبت فامیلی داشته و به دلیل مسائل خانوادگی قتل انجام گرفته است.
21 مهر 1401
شناسه : 90898
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90898
434+
بالا
فرمانده انتظامی بهارستان از گزارش یک قتل خانوادگی در نسیم‌شهر خبر داد و گفت؛ قاتل با مقتول نسبت فامیلی داشته و به دلیل مسائل خانوادگی قتل انجام گرفته است.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی بهارستان از گزارش یک قتل خانوادگی در نسیم‌شهر خبر داد و گفت؛ قاتل با مقتول نسبت فامیلی داشته و به دلیل مسائل خانوادگی قتل انجام گرفته است.

سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به گزارش یک قتل در نسیم‌شهر اظهار داشت: یکی از شهروندان طی تماس با ۱۱۰ گزارش کشف جسد زن میانسال را در محله باغ امامی نسیم‌شهر اعلام کرد که در پی آن پلیس در محل حضور یافته و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد افزود: پلیس با بررسی‌های فنی و تخصصی از محل حادثه و زندگی مقتول توانست قاتل را شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی دهد.

فرمانده انتظامی بهارستان مقتول تصریح کرد: قاتل با مقتول نسبت فامیلی داشته و به دلیل مسائل خانوادگی قتل انجام گرفته و مقتول توسط قاتل با استفاده از طناب خفه شده است.

علیزاده در پایان با بیان اینکه قاتل به دلیل ترس و واهمه مقتول را از خانه به یکی از سطل‌های زباله در محله باغ امامی نسیم‌شهر انتقال داده است خاطرنشان کرد: قاتل هیچ‌گونه سابقه کیفری ندارد و پرونده توسط بازپرس دادسرای بهارستان در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر