زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات سقوط مرگبار دختر جوان به چاهی در نارمک

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ دختری جوان که به چاه خانه‌ای در پایتخت سقوط کرده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
19 مهر 1401
شناسه : 90825
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90825
441+
بالا
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ دختری جوان که به چاه خانه‌ای در پایتخت سقوط کرده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حادثه 24 -  تحقیقات برای رازگشایی از مرگ دختری جوان که به چاه خانه‌ای در پایتخت سقوط کرده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

عصر یکشنبه به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری جوان به داخل چاهی سقوط کرده و جانش را از دست داده است. به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که دختر جوان مهمان خانه دوستش بوده که هنگام خروج از ساختمان در قسمت پارکینگ به داخل چاهی حدودا 13یا 14متر سقوط کرده و جانش را از دست داده است. با شکایت خانواده دختر جوان، تحقیقات در این‌باره به دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شده است.

از سوی دیگر جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: ساعت 17:32یکشنبه بود که گزارش حادثه‌ای به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه که ساختمان مسکونی 3طبقه در شرق تهران بود به محل حادثه اعزام شد. وی ادامه می‌دهد: در پارکینگ ساختمان یک حلقه چاه قدیمی وجود داشت و یک خانم حدودا ۱۷ یا ۱۸ساله در حال عبور از پارکینگ بوده که یکباره به‌دلیل تخریب دهانه چاه به داخل آن سقوط کرده بود. آتش‌نشانان نیز با تجهیزات، دختر جوان را از داخل چاه بیرون کشیدند، اما متأسفانه او بر اثر این حادثه جانش را از دست داده بود. ملکی می‌گوید: در منازل قدیمی معمولا چاه‌ها در وسط پارکینگ یا حیاط منزل وجود دارد و از همین رو لازم است که ایمن‌سازی صورت بگیرد و چاه ایمن شود. معمولا روی دهانه این چاه‌ها خودرو پارک می‌شود و یا وسایل سنگین قرار داده می‌شود که بسیار خطرناک است.درصورتی که کف پارکینگ دفرمه شده باشد این احتمال وجود دارد که دهانه چاه زیر موزاییک شسته شده و ریزش کرده باشد و ضروری است که ایمن‌سازی‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر