زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل قتل شهروند 32 ساله دلگانی پس از 5 ماه فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند32 ساله دلگانی پس از5 ماه فرار و کشف سلاح کلت خبرداد.
16 مهر 1401
شناسه : 90738
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90738
278+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند32 ساله دلگانی پس از5 ماه فرار و کشف سلاح کلت خبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند32 ساله دلگانی پس از5 ماه فرار و کشف سلاح کلت خبرداد.

سردار احمد طاهری امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال1401 طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل شهروندی 32ساله در شهرستان دلگان، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با استفاده ازسلاح کلت مرد32 ساله را در روستای چاهشور شهرستان دلگان به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

این مقام ارشدانتظامی بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء متهم به دست آورده، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از 5 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه یک تیغه خشاب و تعدادی فشنک جنگی کلت کشف و ضبط شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر