زمان مطالعه: 1 دقیقه

تریاک، بار سفر عروس و دامادی در فومن بود

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
15 مهر 1401
شناسه : 90711
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90711
438+
بالا
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه توزیع مواد مخدر در پوشش خانواده در استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته رد خودرو پژو ۴۰۵ متهمان حین حمل مواد مخدر در شهر فومن شناسایی و این وسیله نقلیه متوقف شد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۳ متهم این پرونده که عروس، داماد و دختر یک خانواده کرمانشاهی بودند دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها ۸۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار ملکی افزود: متهمان ۳۰، ۳۳ و ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی از خانواده‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر