زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتقام جوی آتشین در پاساژ امید پردیس/ کارگر کینه جو 13 مغازه را آتش زد

مردی که با کارفرمایش اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد. مردی که با کارفرمایش اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد.
11 مهر 1401
شناسه : 90687
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90687
376+
بالا
مردی که با کارفرمایش  اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد.  مردی که با کارفرمایش  اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد.

  حادثه 24 -  مردی که با کارفرمایش  اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد.  مردی که با کارفرمایش  اختلاف داشت به قصد انتقامگیری قصد داشت مغازه او را به آتش بکشد که باعث آتش گرفتن 13مغازه یک مجتمع شد.

هفتم مهر امسال آتش سوزی در پاساژ امید پردیس در شرق استان تهران به آتش نشانی گزارش شد. نیروهای آتش نشانی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند و به خاموش کردن آتش پرداختند. آنها متوجه شدند این آتش سوزی  باعث شده 13مغازه آتش بگیرد.

​​​سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این باره گفت: با توجه به نتیجه تحقیقات کارشناسان آتش نشانی، احتمال عمدی بودن این آتش سوزی می رفت، بنابراین دوربین های مداربسته اطراف را بازبینی کردند که معلوم شد مردی اقدام به این آتش افروزی کرده است. در ادامه هویت این فرد شناسایی و معلوم شد او کارگر اخراج شده یکی از مغازه داران پاساژ بوده است. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر