زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل فجیع 5نفر از اعضای یک خانواده توسط مرد روانی/ قاتل: اجساد را در کانال آب رها کردم

مرد میانسالی که مدعی شده بود 5نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده، مجنون است و باید در بیمارستان اعصاب و روان تحت درمان قرار بگیرد.
11 مهر 1401
شناسه : 90672
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90672
596+
بالا
مرد میانسالی که مدعی شده بود 5نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده، مجنون است و باید در بیمارستان اعصاب و روان تحت درمان قرار بگیرد.

حادثه 24 -  مرد میانسالی که مدعی شده بود 5نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده، مجنون است و باید در بیمارستان اعصاب و روان تحت درمان قرار بگیرد.

چند روز پیش مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و وقتی پیش روی قاضی ساسان غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرا قرار گرفت، گفت: از مدتی قبل با چند نفر از آشنایان خود دچار اختلافات شدیدی شدم و چون آنها پشت سرم حرف‌های نامربوطی زده بودند خشمگین شدم و از همان روزها آتش کینه در دلم روشن شد و تا انتقام نمی‌گرفتم آرام نمی‌شدم.بنابراین تصمیم گرفتم نقشه‌ای بکشم برای انتقامجویی. وی ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفتم جان هر ٥ نفر که از اعضای یک خانواده بودند را بگیرم.سرانجام هر ٥ نفر را کشتم و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی رها کردم.

وقتی مرد میانسال چنین ادعای هولناکی مطرح کرد، ‌با توجه به تناقض‌گویی‌هایش احتمال اینکه دچار اختلال روحی باشد مطرح شد. به این ترتیب با دستور قاضی به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی مورد بررسی قرار بگیرد. از سوی دیگر با انجام تحقیقات مشخص شد که چنین حادثه‌ای رخ نداده و داستانی که مرد میانسال تعریف کرده بود، واقعیت ندارد. حتی مأموران به سراغ اعضای خانواده و بستگان او رفتند و متوجه شدند که همه در سلامت کامل هستند و خانواده‌ای که ادعا می‌کرد آنها را کشته، ‌سالم و زنده هستند. از سوی دیگر خانواده وی مدعی شدند که وی دچار اختلالات روحی است و وقتی پزشکی قانونی اعلام کرد که مرد میانسال جنون و اختلالات روحی و روانی دارد، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا وی از بازداشتگاه به بیمارستان اعصاب و روان منتقل شود و تحت درمان قرار بگیرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر