زمان مطالعه: 2 دقیقه

4 کشته در سقوط پژو 206 از پلی در اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سقوط یک دستگاه پژو 206 از پل در محور مورچه‌خورت به اصفهان 4 کشته و یک مجروح به جای گذاشت.
10 مهر 1401
شناسه : 90666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90666
288+
بالا
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سقوط یک دستگاه پژو 206 از پل در محور مورچه‌خورت به اصفهان 4 کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سقوط یک دستگاه پژو 206 از پل در محور مورچه‌خورت به اصفهان 4 کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته مأموران پلیس راه استان اصفهان از یک حادثه رانندگی در محور مورچه خورت به اصفهان ۵ کیلومتر بعد از پاسگاه پلیس راه در تقاطع غیرهمسطح یا زیرگذر فناوری مطلع و به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که در حال تردد در این محور بوده به طور ناگهانی از جاده خارج شده و بعد از برخورد با گاردریل و شکستن حفاظ پل از ارتفاع ۵ متری به داخل زیرگذر سقوط کرده و واژگون می‌شود.

زارع بیان کرد: در این حادثه راننده که یک مرد ۶۱ ساله بوده به همراه ۳ نفر خانم دیگر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و یک خانم دیگر نیز به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق و کارشناسی این حادثه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو را علت وقوع آن اعلام کردند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر