زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری  ۱۵۰ میلیاردی با جعل سند در البرز

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند کلاهبرداری که با جعل سند اقدام به ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
10 مهر 1401
شناسه : 90655
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90655
254+
بالا
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند کلاهبرداری که با جعل سند اقدام به ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

حادثه 24 -  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند کلاهبرداری که با جعل سند اقدام به ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: درپی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر جعل سند و فروش مال غیر در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که اشخاصی با اطلاع از عدم حضور صاحب یک زمین در داخل کشور، با همکاری یک دفترخانه اسناد رسمی در استان تهران اقدام به جعل سند آن کرده و ملک موصوف را به قیمت ۱۵۰ میلیارد ریال به مالباخته فروخته اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی ۳ متهم در این زمینه گفت: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبردگان شناسایی و در چند عملیات جداگانه همه آنها دستگیر شدند.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به جعل سند و فروش مال غیر اظهار داشت: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار محمدیان در پایان از شهروندان درخواست کرد در هنگام انجام معامله املاک به آژانس های دارای مجوز مراجعه و حتما از اصالت اسناد املاک مورد معامله اطمینان حاصل کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

ارسال نظر