زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتک های معلم دانش آموز را راهی بیمارستان کرد/ این حادثه در شهرستان بهار اتفاق افتاد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان از بررسی پرونده تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز در مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خبر داد.
07 مهر 1401
شناسه : 90588
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90588
633+
بالا
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان از بررسی پرونده تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز در مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خبر داد.

حادثه 24 -  مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان از بررسی پرونده تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز در مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خبر داد.

مهدی جلیلی پیرامون انتشار خبری مبنی بر ضرب‌وشتم یک دانش‌آموز در شهرستان بهار از توابع استان همدان، اظهار کرد: این موضوع در مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان در دست بررسی است.

جلیلی تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات، آیین نامه اجرایی مدارس و آیین نامه انضباطی مدارس، هیچ معلمی حق تنبیه بدنی دانش‌آموزان را تحت عیچ عنوانی ندارد.

وی با بیان اینکه تنبیه بدنی دانش‌آموزان، خط قرمز آموزش‌وپرورش است، مطرح کرد: تنبیه بدنی دانش‌آموزان در همه جای جهان به علت تاثیر منفی بر عزت نفس دانش‌آموزان، منسوخ شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان با تاکید بر اینکه مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان این موضوع را با جدیت بررسی می‌کند، گفت: اگر تخلفی از سوی معلم یا مدیر مدرسه صورت گرفته باشد، مستندات لازم جمع‌آوری و به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان ارسال و برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

به نقل از دانش آموزان این مدرسه، در کلاس درس جغرافیا هنرستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار، بعد از مشاجره‌ لفظی بین دانش‌آموز و معلم، معلم تصمیم به تنبیه فیزیکی این دانش‌آموز گرفته است. با اطلاع رسانی مدرسه به ماموران اورژانس، این دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شده است.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر